Sınıftakiler bana sataşıyor
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Sınıftakiler bana sataşıyor
-
23-10-2022, 04:15:27Arkadaşlar ortaokula gittim benimle cok konuşan yoktu tanıdıklarda vardı ama kimsenin bana zararı yok. Meslek lisesine geldik tanıdık yok. Tabii gormediğim duymadığım lafları işittim. Beni cıldırtıyorlar. Dalga gecer, ezer, beni uzmek icin ellerinden geleni yapıyorlar. Hadi takmayım diyorum. Elinden geleni yapıyorlar. Cok gucluler, zararım yok. Bir de birlik oluyorlar. En az 10 kişi cıkışta da tutuyorlar. Sınıfta desen ağır şekilde vuruyor, bağırıyor, cağırıyorlar. Sacma sacma bir şeyler soruyorlar. Yok "Sen bahisi hangi siteden oynuyorsun?" falan. Bir de vurduktan sonra adam selam veriyor. Nasıl yuzsuzluk bu? Korkuyorum arkadaşlar. Tiplerini bir gorseniz doversiniz. Cok sinir bozucu.