Herkese yeniden merhabalar. Gecen aylarda TPS'den ayrılacağımı bahsetmiştim. Konuya mesaj yazanlar haklı cıktı; yeniden buradayım. Hesabım silindiğinde bir şeylerin eksik olduğunu farkettim. Refleks olarak adres cubuğuna "technopat.net/sosyal" yazdığım bile oldu. Yeni bir uyelik acarak temizden başlama fikrinden umarım pişman olmam...