Merhaba arkadaşlar,
Temel elektronik ve olcme dersinden proje odevim var.
Odev Lojik devreler. Araştırdım ve karşıma uzun moduller cıktı.
Lojik devrelerde hangi konuları ele almalıyım ?
Hangileri bir odevde olması gereken konulardır.
10. sınıf oğrencisiyim.
Teşekkurler. İyi forumlar.