Merhaba arkadaşlar ben forumdan 7heaven, az once bir konudan bildirim geldi ve bakmak isteyince forumdan banlandığımı fark ettim. "Yasaklanma nedeni" yazısı yazıyor ama herhangi bir acıklama yok!
Forum kurallarına aykırı hareket etmiş olabilirim ki bence boyle bir şey olmadı! Bu durumda cezamın nedenini bilmek benim en doğal hakkım diye duşunuyorum. Ayrıca forumdan bir arkadaş daha yine bu konu hakkında benim gibi şikayetci, ilgili kişilere duyurulur!