Onlar bizim buyuk dedelerimiz. Oleceklerini cok iyi bildikleri halde bir an bile tereddut etmeden carpışmaya giden ecdadlarımız. Soruyorum kacımız şimdi bir catışma patlak verse her şeyi bırakıp olmeye gideriz? Geri donmeyeceğimizi bile bile trene binip cepheye doğru yola cıkarız? Cevap acık ve net: Hic birimiz elimizdeki akıllı telefonları, odamızdaki super guclu bilgisayarları bırakıp da canımızı ortaya koymayız. Turk tarihinde ovunulecek bir şey varsa o faşist Osmanlı değil, Canakkale Destanı'dır. Mustafa Kemal'dir. Seyit Onbaşı'dır. Ya istiklal, ya olum'dur...

Vay bee kimsenin umrunda bile değil. Kafanızı o muhteşem cihazlarınızdan kaldırın da hayata donun. Bugun 18 Mart arkadaşlar. Belki hatırlarsınız hani Canakkale Savaşı olmuştu binlerce şehit vermiştik savaşı kazanmak icin. Hani Seyit Onbaşı vardı hatırladınız mı ahali?