Herkeze merhaba,

Aklımda cok super bir fikir var. Boyle aylık technopat'a dergi yapsak guzel olamazmı?

Yeni guncel haberleri felan ekleriz, Yeni ekran kartları vs vs.

Yapacaktım fakat telif hakkı almak istemiyorum başkasının adına. Yoneticiler bi duşunurse cok iyi olur direk yayınlanmaz size ornek birtane yapar veririm beğenirseniz devamını getiririz.

İyi forumlar, İyi oyunlar ^^