Yazım kurallarından dolayı 1 gun ceza aldın yazısına rağmen ben hala Technopat.net'te yeni konu acamıyorum. Şu an bunu başka bir bilgisayardan yazıyorum. Ustune yeni hesap acmayı denedim. Actığımda bana yine "Yeni konu ac" seceneği cıkmıyor. İp Ban mı atıldı ? Onu merak ediyorum. Aklımdaki onlarca soruyu sormak istiyorum ama acamıyorum. Banı kaldırmanızı rica etmekteyim.

Umarım beni yanlış anlamazsınız. Benim kızdığım konu 1 gunluk ceza yazıp 2 haftadır konu acamamaktır.
Technopat Forumdan Herkese İyi Gunler...