Profili Goruntule: Kaan Burunkaya - Technopat Forum

Bu hesap, yani ben 27.05.2014 saat 13.00 a kadar ban yemiştir. Sebebide şu : '' Yokmu PSU onerecek olan ? '' Şimdi ben ne yaptım? Nedir bu sacmalığa son vermenizi istiyorum. Banlayacaksanızda adam gibi bir sebep ile banlayın, bu uyeliği acmasam sesimi duyuramiyacaktım, koru korune banlı kalacaktı hesabım, bari hakkımı arayayım dedim. Bu sacmalığı bir sonuca kavuşturun, nerede suc işlemişim onuda gosterin bari.