Ya ben nasıl erkeğim korkak pısırığın tekiğim cok da belli oluyor tipimden. Ya babam misal iş veriyor git şu abiden bir şey al gidemiyorum, bağırıyor. Haklı da. Bir şey olmaz demeyin ne insanlarla tanışabiliyorum ne kıyafet alabiliyorum, yolda bile yuruyemiyorum sağ olsun bisikletle kacıyorum. Sosyal fobi de var kabalık ortamda duramıyorum, ne soru sorabiliyorum tanımadığım insandan bile kacıyorum. Ağzım var dilim yok hesabı. Oz guven 0. Cok eksileri var misal eziliyorum. Bir de cok yumuşak insanım ne yapacağım ya bu hayat nasıl yuruyecek? Karakter olarak sorunum var. Psikiyatriye gittik adam dinlemedi bile. Yol gosterecek kimsem bile yok. Bir filmde aynı benim gibi adam var biri yol gosteriyor cevresi acılıyor unlu oluyor siz duşunun. Yarın okul var ne yapacağım ya?