Merhaba arkadaşlar,
Forumda konuda acmıştım Vodafona numaramı taşımak icin.
Gecen pazar sabahı saat 10 da geciş icin forum doldurduk ve hat aldık. Yani 2 Şubat.
Bugun uğradım şubeye. 5 gun oldu nezaman acılacak dedim. Ve bana Vodafone tarafından red geldiğini soyledi.
Ayrıca red forum doldurduktan 1 gun sonra geliyormuş.
Neden diye sorduğumda babamla aynı kutukten olmadığımı soylediler. Yani sistem oyle soyluyormuş.
Cıkardım kimliği gosterdim. Sistem bu yapabileceğim birşey yok dedi. Ancak tekrar işleme sokabilirim dedi. Peki dedim sokun ozaman işleme.
Yarına onay veya red gelirmiş.
Şimdi sevgili vodafone elemanı ,
Madem red alıyor. Neden bana haber vermiyorsunuz. Orda numara yazıyor. Bir aramak en azından mesajla bilgilendirmek gerekmiyormu ?
Yapacağım tarife yada paket herneyse son katılım gunu 14 şubat.
Ben zaten bu paket icin bu operatore geciyorum.
Sağda solda reklam yapıyorlar gelin vodafona oyle iyi boyle iyi.
Aramaya bile tenezul etmiyorlar.
Ordaki problemi cozmemiz nekadar surecek şimdi beni bildiğiniz ortada bıraktılar yani.
Zaten bugun cuma gunu yarın ve pazar gunu işlem yapmıyorlar. Pazartesi gunu cozduk diyelim 3 gunde hat acılacakmı ?
Şimdi ben ne yapmalıyım arkadaşlar ?
Gidip ordaki hatalı kişiyi bulup kafasından kıvılcımmı cıkartmalı ?
Yoksa Vodafone muşteri hizmetlerini arayıp bu sorunu hemen czomelerinimi istemeli ?
Fikirlerizi bekliyorum,
Teşekkurler.
Vodafone Rezilliği !!
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Vodafone Rezilliği !!