Kendim olmanın bu ilişki işlerinde hicbir faydasını gormedim. Genelde fazlaca ilgiyi veren, o kişiyi hayatımın merkezine alan kişi olurum cunku. Bile isteye değil kendim oyleyim.
Bir kere tam tersi şekilde cabuk bağlanmamayı denemiştim ve şu ana kadar karşıma cıkan hayatımın merkezine almam gereken tek kişiyi ellerimle itmiş oldum.
Kendin olmak işe yarıyor mu gercekten? Yarıyorsa yalnız gecen 21 yılın sebebi nedir?