Bir kere tam tersi şekilde cabuk bağlanmamayı denemiştim ve şu ana kadar karşıma cıkan hayatımın merkezine almam gereken tek kişiyi ellerimle itmiş oldum.
Kendin olmak işe yarıyor mu gercekten? Yarıyorsa yalnız gecen 21 yılın sebebi nedir?
0 Mesaj
●4 Görüntüleme