Herkese selam, okulların ilk haftası ve 2-3 senedir hoşlandığım bir kız var. 2-3 sene boyunca acılamıyorum. Sınıfta rezil olma korkusu var. Sınıfımda en ufak bir şey olunca birisiyle dalga gecmeye başlıyorlar ve bende bu yuzden kıza hic acılamadım. Gecen sene bunun gibi bir olay olmuştu artık sınıfa gitmeye yuzum yoktu. O yuzden bayağı bir devamsızlık yaptım. Derslerden cok geri kaldım bu sene LGS surem ne yapsam bilemiyorum. Sınıfta herkes bana bakarmış gibi oluyor ve bir terleme hissi geliyor, birisi boğar gibi. Psikolog gibi şeylere gitmeyi denedim ailem izin vermiyor. Okulda veya dışarıya cıkınca herkesten utanıyorum konuşmaya vb. Eve gelince cok aktif bir insan oluyorum.

Sizce ne yapmalıyım?