Şu zamana kadar yazılarımdan memnun olan arkadaşlar. Nedense "den" işareti gibi noktalama işareti kullanıyorum, virgul koyuyorum, boşluk bırakıp oyle başlıyorum. Dun bir foruma girim dedim uyeler ne durumda diye bir baktım ceza almışım.

Daha 160 tane yazısı olan barisdo arkadaş, kim bu arkadaşı super moderator yetkisi verip getirdiyse siteye, bana durduk yere ceza veriyor. Alttan sizlere resim atacağım, varsa hatam soyleyin. Sonra yazılarımı değiştirip daha kotu bir şekilde geri yazıyor. Şikayetciyim, bu seferde yine gelip burada bana bağırıp, cağırmayın.

1.Resim


2.resim



- - - Guncellendi - - -

Yukarıdakiler benim yazılarım, diğerleri zaten dun aldığım ceza da mevcut yardımcı olabilecek varsa sevinirim.