Kafam cok karışık 1 hafta olmasına rağmen liseden soğudum. Liseden soğumamın nedeni ise asosyal olmam ve derslerin ağır gelmesi. Babam okumayacaksan cıraklığa gidersin en azından elinde mesleğin olur dedi, aslında haklı... 4 yıl zar zor dayanabilir miyim diyorum bir de hic uğraşmayıp cıraklığa gitsem mi? (en azından kafam ağrımaz) diye duşunuyorum. Tavsiye verir misiniz?