Oncelikle herkese merhaba.
Forumda yeniyim arkadaşlar o yuzden konuyu buraya actım. Sanırsam doğru yere actım.
Arkadaşlar şu anki işletim sistemim XP. Bildiğiniz uzere bir cok oyun artık Win8 Win7 hatta Vista uzerine yapılıyor. Amacları XP'yi silmek. Sonradan doneklik olmaz diye şimdiden donmeyi planlıyorum.

Anakart: ASUS p5kpl-am se Ram: 1 gb ddr2 Ekran kartı: 2gb ati HD5670 İşlemci : intel pentium dual E2180 Sistem biraz eski ama ne edeyim aklım bulandı ya. Xp mi kalsın Win8 mi, Win7 mi? Xp destekli oyunlar hep istediğim oyunlar oluyor. Acep 7 veya 8 olur mu bu sisteme?