Sanırım bir coğunuz konu başlığını gorunce benim forumdan ayrılacağımı duşundunuz. Ama yanıldınız. Forumda yaklaşık 1 seneden beri aktifim ve bu daha da surecektir. Neden hesabımı sildirmek istiyorum diye soracak olursanız sebebi foruma yeni bir başlangıc yapmak istememdir. Moderator arkadaşlardan birisi bu konuyu gordukten sonra hesabımı silerlerse sevinirim.

Ve seneye goruşmek uzere