Oncelikle hepinize merhaba, bu forumda kendimden hic bahsetmedim. İmzamda yazıyor ismim Onder Alp, 15 yaşındayım ve Samsun'da yaşıyorum.
Technopat ile 2015 yılında tanıştım. İzlemeye değer videolar olarak duşundum. Hackintosh işine girmeyi 3 sene once kafaya koydum. Ancak donanımım uyumsuzdu. Bu yuzden bu işi bir kenara koydum. İlk denediğim Linux dağıtımı Pardus 17.2'ydi. Yanlış hatırlamıyorsam Pardus'un 19 surumunu de
denemiştim. Pisi Linux şu an bu forumda daha yaygın gibi gorunuyor. Pisi Linux'u VirtualBox ile denemiştim. Donma ve takılma gibi sorunlar
olduğu icin bir sure para biriktirip derslerime yoğunlaşmaya karar verdim.
Yanıtlarınız icin şimdiden teşekkurler.
Hakkımda duşundukleriniz
Geyik0 Mesaj
●11 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Hakkımda duşundukleriniz