Okul okumaya cok hevesliydim ta ki liseye gecene kadar. Şimdi cıkmak istiyorum. Rezil olursun deniliyor. En azından diploman olsun liseyi bitirmeyeni ise almazlar evet haklılar ama yurt dışına cıkma fırsatım var. Cıkmalı miyim?