Ozellikle akşam saatleri evimin onundeki parka bile cıkamıyorum. Ortalık serseri dolu. Kuduz kopek surusu gibi ellerinde cakılarla dolaşıp insanları rahatsız ediyorlar. Cardakta otursan gelip kalkmanı soyluyorlar, kalkmazsan tehdit ediyorlar. Bakkal, market ve tekelin yakınında dilencilik yapıyorlar. Millete dik dik bakıp taciz ediyorlar. Sigara icenden zorla dal alıyorlar. Sokak kopeklerini kışkırtıyorlar. Butun gece anıra anıra, hayal edebileceğiniz en iğrenc şeyleri konuşuyorlar. Cocuklar ebeveynsiz dışarı cıkamıyor. 11-12 yaşında cocuğu yanında dolaştıran bir kansız bile gordum. Polis hicbir mudahalede bulunmuyor, bir araba gonderip yarım saat sonra geri cağırıyorlar. Mahalle toplanıp bekci, gorevli vs. tutmuyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Bir tavsiyeniz, cozumunuz varsa paylaşın.