Mesaj geldi.
Abim bir sene gec yazıldı okula (yılın sonunda doğmasıdan oturu).
Şimdi abim mezuna kaldı ve bu sene tekrar hazırlanıyor. Mesleki ve teknik Anadolu lisesi mezunu.
Askerlik şubeye diplomasıyla gidin vs diyen olmuş.
Ensesinden alır gotururler diye korkuyorum
Ne yapmamız lazım? Yarın askerlik şubeyi arayacağım.
Ama yapan eden varsa anlatabilirse mutlu olurum.
Dosya Ekleri
IMG-20220920-WA0015.jpg 34 KB · Goruntuleme: 41