Son zamanlarda teknik cizime merak saldım ve bunlar ortaya cıktı. Aslında anakart cizecektim ama cok detay istedği icin cizemedim.

Fanın olduğu yeri cok uğraştım fakat cizemedim ve o kısmı kendim tasarladım:



Bunu da 1 gun once cizdim, birkac gun sonra devamı gelir:



Goruşleriniz benim icin onemli. Beğenmediğiniz veya hatalı kısımları soylerseniz duzeltirim.

Fırından yeni cıktı.