Fanın olduğu yeri cok uğraştım fakat cizemedim ve o kısmı kendim tasarladım:
Bunu da 1 gun once cizdim, birkac gun sonra devamı gelir:
Goruşleriniz benim icin onemli. Beğenmediğiniz veya hatalı kısımları soylerseniz duzeltirim.
Fırından yeni cıktı.