Bir kafede oturuyorum kafe teyzeminmiş, teyzemin kafesi falan yok bu arada. Neyse işte cay icip karşı da olan diğer kafeye gidiyorum. Cayım masada ben de Twitter'da takılayım diyorum, kaşla goz arası cay gitmiş! Hemen etrafa bakınıyorum, bir tane kız gayet rahat bir şekilde hemen arkamda ayakta bir şekilde cay iciyor. Ama hemen arkamda yani burun burunayız. Ben de diyorum ki, hanımefendi bu cayı masadan mı aldınız? O da hayır diyor, zaten masadan alsam bu cay sıcak olurdu diyor. Ben de diyorum ki bardağa dokunabilir miyim? Sıcak olup olmadığını anlamak icin. O da hayır diyor kacıyor, mutfağa kadar kovalıyorum kızı. Kız mutfakta ceşmeden su dolduruyor soğusun da anlamıyım diye. Sonra ben anında anlayıp pastane sahibine bağırmaya başlıyorum. Yahu kız benim cayımı caldı! Boyle şey mi olur? Hemen yeni cay getirin, ve cay da sizden olacak yani bedavaya falan diye bağırıyorum. Adam da kıza diyor ki, yavrum bir daha yapma. Pek sallamıyor anlayacağınız, muhtemelen kendi kızı zaten. Mutfaktan cıkarken diyorum ki eğer kızınız bir daha cayımı calarsa bu sefer tum pastaneyi bedava isterim.
Gorduğum sacma ruya
Geyik0 Mesaj
●8 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Gorduğum sacma ruya
-
23-10-2022, 00:36:25Vallaha son 2 gundur oyle sacma ruyalar goruyorum ki paylaşmak istedim, biliyorum bilincaltı ama paylaşmak istedim.
Bir kafede oturuyorum kafe teyzeminmiş, teyzemin kafesi falan yok bu arada. Neyse işte cay icip karşı da olan diğer kafeye gidiyorum. Cayım masada ben de Twitter'da takılayım diyorum, kaşla goz arası cay gitmiş! Hemen etrafa bakınıyorum, bir tane kız gayet rahat bir şekilde hemen arkamda ayakta bir şekilde cay iciyor. Ama hemen arkamda yani burun burunayız. Ben de diyorum ki, hanımefendi bu cayı masadan mı aldınız? O da hayır diyor, zaten masadan alsam bu cay sıcak olurdu diyor. Ben de diyorum ki bardağa dokunabilir miyim? Sıcak olup olmadığını anlamak icin. O da hayır diyor kacıyor, mutfağa kadar kovalıyorum kızı. Kız mutfakta ceşmeden su dolduruyor soğusun da anlamıyım diye. Sonra ben anında anlayıp pastane sahibine bağırmaya başlıyorum. Yahu kız benim cayımı caldı! Boyle şey mi olur? Hemen yeni cay getirin, ve cay da sizden olacak yani bedavaya falan diye bağırıyorum. Adam da kıza diyor ki, yavrum bir daha yapma. Pek sallamıyor anlayacağınız, muhtemelen kendi kızı zaten. Mutfaktan cıkarken diyorum ki eğer kızınız bir daha cayımı calarsa bu sefer tum pastaneyi bedava isterim.Pastane kafe karışımı bir yerdi o yuzden arada farklı terimler kullandım. Sonra cay geliyor yanında da puremsi tatlımsı bir şey. Hani ozur amacıyla falan gonderilmiş. Sonra Twitter'a giriyorum. Twitter'da beni benden habersiz bir gruba eklemişler. Ben de soruyorum, beni neden eklediniz diye? Gruptakiler diyor ki, heh yazdı sonunda, azıcık eğlenelim atarız falan diyor. Sonra bana bu sanatcı kim diye sorup bir resim atıyor. Orada da uyanıyorum.