Evet bunu merak ettim arkadaşlar. Bu serce parmak merakımda az once durduk yere bir şeyler izlerken geldi aklıma, ve sizlerin de tecrubelerini deneyimlemek isterim. Az once izlediğim bir goruntude bardağı tutan birisinin serce parmağın diğer parmaklardan bağımsız şekilde olan duruşu gozume carptı. Belki icinizde bardak tutarken birilerinde aynı şeyi yaptığını gormuştur daha once. Benim asıl merak ettiğim serce parmak konusu daha genel. Baş parmağı bilirsiniz, otostop cekerken, "tamam" demek isterken gibi şeylerde bolcana orneği vardır. İşaret parmağı, adı uzerine Orta parmak deseniz zaten Global olmuş herkes tarafından kullanılır. Yuzuk parmağı da az cok oyledir, adı ustunde. Peki bu serce parmağın var mı boyle bir hikayesi?