10. sınıfta dil anlatım edebiyat ve coğrafya derslerinden kalmış bir insanım
Soylemek istediğim Burak Alkan şimdiye kadar 2 kere ceza vermiş ama nedenlerini yazmamış. Yani nerede hata yaptığımı yazmamış. Bununla ilgili mesaj atmaya calıştım ama atamadım. 500 ileti olması gerekiyormuş. Egemen ise hem ceza verip hem de nedenini acıklamış, teşekkur ederim. Bence olması gereken buydu. Yoneticilere saygım sonsuz ama rica ediyorum 6 gun ceza veriyorsan da nedenini acıklayın lutfen. Tekrarlamamaya calışırım.
İyi geceler saygılar