Dun kurmaya gittim. Modemi falan calıştırdım, ama lanet olası internet gelmiyor. DSL ve Internet ışıkları yanmıyor modemin.
TTNet'i hemen aradım tabii. Bir kadın telefona cıktı. Modeme sinyali verdi. Cok guzel, hallettik. Ancaak.
PC bir turlu gormedi interneti. Telefonumum Wi-Fi'ından da denedim, olmadı. Tekrar aradım, bu sefer arıza kaydımı aldılar.
Uydunet kullandığım icin arıza kaydı demek, benim icin 4 gun boyunca mağdur olmak demekti.
Bana, modemi asla kapatmayın, uzaktan halledeceğiz sorunu dediler. Ben de ellemedim. Ama en sonunda patladım.
Modemi fabrika ayarlarına alıp, tekrar kurulum yaptım ve anında geldi internet
Tekrar aradım TTNet'i. Dedim, arıza kaydını silebilirsiniz, yaptım interneti. Hızımı 8 Mbps'e cıkarmasını soyledim. Hemen hallettiler.
TTNet beni şaşırttı. Fakat telefonu kapadıktan sonra kapı caldı. TTNet'ten gelmişler. Ne oldu dediğimde, arıza varmış, onun icin geldik dedi adam.
Yani arkadaşlar gercekten şaşırdım. Ben TTNet'le bu gune kadar hic muhattap olmadım. İnternette şikayet yağıyor. Ama ben cok memnun kaldım
Uydunet'e gelince, telefonu ilk actığınızda cıkan elemanların bildiği 2 şey var. Hatta sinyali yeniden gonderip, modemin fişini cekmemizi soyleme. İkincisi, arıza kaydı alma.
Uydunet de sorunlarımı cozdu ama cok uzun surdu. TTNet'i bu ilgisinden dolayı kutluyorum. Ama hicbir zaman Uydunet kadar kaliteli internet veremeyecekler
Teşekkurler TTNet.