Arkadaşlar şimdi ben yazın kuyumcu atolyesinde 3 ay calıştım ve okul başladığında bıraktım. Ailem bana dedi ki 2 yıl okulda hicbir şey olamayacaksın en azından 2 yıl kuyumcu atolyesinde calışırsın bir mesleğin olur dediler. Okulu acığa aldırdım adama soyledik adam bize - şu an cırak ihtiyacımız yok işler durgun işler acılınca ben seni cağıracağım dedi. Tamam dedik ailem, ben kapalı carşıda girmek istememe rağmen ısrar ediyorlar. Soyluyorum ben meslek oğrenmek icin okulu bıraktım cantacıya mı gideceğim dedim hem haftalık 66-70 saat calışıp ne yemek parası var ne oğle molası var, hicbir şey yok. Sadece 12 saat boyunca calışıyorsun. Bana diyorlar dil oğreniceksin dili okulda da oğretiyorlar ne yapacağım hic bilmiyorum. Kapalı carşıya gitmek hic istemiyorum ama ailem beni darlıyor sizce ne yapmalıyım?