Dostoyevskiyi okurken fark ettim sanki mazoşist bir boyun eğme yapısına sahip ve insanların oc almasını haklı olduğu icin değil de ofke duyduğu icin alması gerektiğini savunuyor buraya katılıyorum ama neden bazen bize yalan soyleyip sonra gercekleri soyluyor (kitap: Yeraltından notlar).