Onceden Rockstar Games icin yaptığım bu konuyu Valve icin yapıyorum. En cok sevdiğiniz Valve oyunu nedir? Benim icin CS:GO. Onceki konuya da aşağıdan ulaşabilirsiniz:

En cok sevdiğiniz Rockstar Games oyunu nedir? Rockstar Games oyunlarından en cok hangisini seviyorsunuz? Benim en sevdiğim oyunu GTA V.
www.technopat.net