Kısaca olayı anlatıyorum. 10. Sınıfım ve bu sene sınıfım değişti. Normal olarak daha cok samimi olmamızı beklemiyorum yeni sınıf arkadaşlarımla fakat benim gibi yeni gelen birine daha samimi daha yakın davranan biri nedense bana her şeyde laf ediyor. Ben de anlamıyorum sorun bende mi onda mı. Durduk yere DC sunucusundan atmışlar. Cocuğa "benden hoşlanmadın farkındayım ve rahatsız oluyorsan dikkat ederim, bunu sitem etmek icin demiyorum. " yazdım ve goruldu attı. Ne yapmalıyım? Sorun şu, sınıftaki en sosyal kişi de o, her şeyi o organize ediyor. Sınıfta benim olmadığım bir grup var ve hep orda konuşuyorlar. O sunucuda ben yokum fakat benim gibi yeni gelen cocuk var. Onlarla takılmazsam da cok sıkıcı oluyor. Oneriniz ya da yorumunuz var ise bekliyorum.