Gercekten bıktım. Bu olmaz olası abimin bana yaptığı kışkırtmalarından nasıl kurtulacağım ben? Bunun yuzunden annem babamdan da azar yiyorum. Soyluyorum onlara boyle boyle yapıyor falan yine de kızıyorlar, beni suclu buluyorlar. Her şey de bana patlıyor sanki butun bunların suclusu benim. Onun yaptıklarının haddi hesabı yok. Bu ailemden kurtulamadığım surece bu boyle devam edecek. Ben nasıl ailemden ayrılacağım? Kalacak bir yerim de yok ki.