Abi nedir bu ya? Yıllardır değişmeyen gelenek artık değişsin. Avrupa uyum yasaları arasında yer alsın artık. Saat 17.00 civarında başlar 23,50 sularında biter. O sırada komşuları duşunen yok ama komşular sizi cok guzel duşunuyor. Sizin yaşadığınız yerlerde de var mı boyle duğunler?