16 yaşındayım ve saclarım inanılmaz seyreldi.. Hikayemi anlatayım size belki yardımcı olabilirsiniz.
Bundan 4-5 sene oncesinde saclarımı haftada bir kere sabunla yıkıyordum, banyodan cıktığım an kepekleniyordu sacım. Bende bu kepeği dokmek icin tırnaklarımı kullanarak kafamı kazıyordum resmen.. Bayağı bi sacımı dokuyordum fakat seyrelme olmamıştı o zamanlarda. Sonra kepekten bunaldığım icin şampuan kullandım ama ne fayda değişen bir şey yok. Sacımın hafiften seyreldiğini gorerekten,
2 sene once doktora gittim. Doktor bana eczane şampuanı verdi kepek sorunum ortadan kalkmış sayılırdı ama yağlanma ve dokulme cıktı başıma.. Yağlanma yuzumde de oluyor ayrıca (Ozellikle burun. Yıkasam bile 30 dakika icinde yağlanıyor). Ve seyrelmenin biraz daha arttığını farkettim ve bir kac ay once doktora gittim tekrardan. Bana Bioxcin şampuan, Dermozinc sprey ve bir hap verdi maaliyetlerinden dolayı hapı ve spreyi yanlızca 1 ay kullanabildim.
Şu an sadece Bioxcin şampuanı kullanıyorum. Her gun saclarımı yıkıyorum. Yağlanma hala devam ediyor. Dokulme son 1 ay icinde arttı artık on tarafımda sac kalmadı nerdeyse parlak ortama cıktığımda kendimi rezil hissediyorum. Sınıftakiler bile sacın mı dokuluyor diye soruyorlar bana. Demir eksikliği de var onun icinde hap kullanıyorum umarım o olumlu bir sonuc gosterir.. Ailede de kellik var baba amcalar vs.. Doktor genetiğinle ilgiliyse yapılacak bir şey yok illaki dokulur demişti. Saclarım dokulurse hayata kuserim daha 20 yaşıma bile gelmedim ne yaparım ben kel kel..
Bi bilginiz varsa veya benzer durumu yaşayan varsa lutfen bana yardımcı olsun. Duzenim kalmadı artık geceleri yatağa girdiğimde icimde bu korkuyla uyumaya calışıyorum. Sıkıyor insanı bir yerden sonra.
16 yaşında sac dokulmesi..
Geyik0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- 16 yaşında sac dokulmesi..