Merhaba arkadaşlar. Hayatımda ilk defa bios guncelledim ve başarılı oldum. Gercekten cok mutluyum. Bilgisayarımda gozle gorulur bir hız artışı oldu. İşte maceramı anlatıyım.

BIOS'umu AFUWIN yardımı ile guncelledim. Anakartımın sitesinde neyse ki nasıl guncelleneceği hakkına bilgiler var. Herşeyi ayarladım ve Flash'a bastım. O anda 70 tane kadar kutucuk kırmızı ile dolmaya başladı. Bende cok korktum ve monitoru kapadım . Sonra actığımda meğer kırmızılık bicimlendirdiğindenmiş. Sonra hızlıca hepsi yeşil oldu havalara uctum .

Sonra kapattım ve sistemimi yeniden başlattım. 3 yıllık Marka PC olduğundan acılıştaki resmi goremedim. Hani markalar ismini yazar ya . Onun yerine asıl anakartın yazıları geciyordu. Burda cok mutlu oldum. Tabi o anda birşey goremedim cunku monitor yine kapalıydı . Monitoru actığımda o yazılarda kalmış, Saat ve Tarih ayarı yapılması gerektiğini yazıyordu. Malum, BIOS guncellenince boyle oluyor .

Tarih saati salladım windowstan ayarlarım diye. Ve sistem acıldığında uzerinden 20 kilo yuk kalkmış gibi hissettim . Bu benim ilk bios guncellemem olduğundan cok heyecan yaptım. Bu da benim maceram .