Merhabalar, bahsedeceğim olay bir kişi tarafından değil basbayağı Steam tarfından başıma geldi. Witcher 3 10 TL'ye girdi ve ben de oluculuğumu kullanarak kartı alıp satın aldım. Satın aldıktan sonra karttan para cekti ama bankadan yanıt bekliyor dedi. Şu an indirmeyi beklememek icin GeForce NOW'dan giriş yapıyorum, dolandırıldıysam iade edebilirsem edeceğim ya da Steam'in donuna kadar alacağım(!).