Bugun %100 Turk yapımı, kendine ozgu haritaları(!) ve bedava(!) olmasıyla gururumuz olan Zula ile şişko Gaben'ın şaheseri, hile ile dolu, grafikleri cop olan(!) CS:GO'yu karşılaştıracağız.

Zula'nın artı yonleri:
-Haritaları kendine ozgu(!).
-Kesinlikle bedava.(Ama noobsanız belli bir ucret karşılığında herkese tek atacak silahlar alıp, pro olabilirsiniz.)
-Grafikleri mukemmel, Fortnite alternatifi(!).
-%100 Turk yapımı(Vatan hainleri eleştirmeden once 2 kez duşunsun.)
-Oyuncu kitlesi harika, anasınıfına giden arkadaşlarınız ile oynamalık bir ortamı var.
-Osmanlı deseni var.

Zula eksi yonleri:
-YOK(!)


CS:GO artı yonleri:
-YOK(!)

CS:GO eksi yonleri:
-Gavur yapımı.
-Para basanın bıcağı oluyor, sacmalık.
-Ortamı iğrenc, anasınıfı arkadaşlarınız yok.
-Ne kadar para verirsen ver bir turlu pro olunamıyor.
-Haritaları, yerli ve milli oyunumuzdan calıntı(!).
-Osmanlı deseni yok.