Merhabalar.
Bu salgın doneminde herkes gibi biz de sıkıldık ve biraz mutsuzuz. Bazılarımızın boş zamanları olduğundan da Linux ve onla alakalı şeyleri denemeye vakit harcamışlardır. O zaman bu kadar zamanı harcıyoruz, şimdi neden sevdiğimiz/cok gulduğumuz Linux memelerimizi paylaşmıyoruz?

--KURALLAR--
NSFW (18+) yok. Eğer kendiniz uretmediyseniz, aldığınız yerin linkini de bırakın. Shitpost serbest. Cok saldırgan/kırıcı olmamasına ozen gosterin. Ustteki kuralları uyarak memeleri istediğiniz gibi atabilirisiniz. İlki benden:

https://www.reddit.com/r/linuxmemes/comments/nj8qz3