Bismillah diyerek girdim foruma
Baktım herkeste bi rep muhabbeti
İck ile Dj in replerini gordum sonra
Oha felan oldum yani kal geldi

Benim repte boyle olmalı diyerek
Sıvadım kollarımı
Daldım muhabbet topiğine.
Saatlerce konuştum geyik yaptım
Anladım burda cene cok
Ama rep veren yok

Sonra duygularımı dizelere dokup
Hayat bilgisine girdim
Şiirimi beğenen coktu
Pamuk elini cebine goturup rep veren yoktu.
Kırıldı kalbim uzklaştım oradan.

Moralim duzelsin diye adulta girdim
Girmez olaydım
Bi video verdim
Caps yokmu dediler
CAps ekledim
Başka yokmu dediler.
Anladım azmış bunlar
Benide duzerler
Koşarak ayrıldım oradan.

Ensevdiğim proğram linkini vereyim dedim
Girdim program downloada.
Antitrojan diye biri cıktı karşıma
Ben bunu vermiştim aha linki
Ok dedim sori ekskuizmi.
Başka bi link verdim
Yine aynı adam dikildi karşıma
VErdiydim aha linki
Anladım burdanda ekmek yok bize.


Dedim bari rep dileneyim
Forumtr kapısına kurdum tezgahı
Gelenlerden rep istedim
REp verenlerin hepsi yeni userdi
Verdikleri rep en fazla 4 ile 6 dıydı


Sonra kafama bi kac soru takıldı
Forum hakkındaya girdim
Bi kac soru sordum
Ordaki mod abi cok sinirlendi
Bana 1 haftalık ban verdi
Yalvar yakar actırdım banı
Bu olay cok sıkmıştı canımı.

Gulerim biraz diyerek
Daldım Komik bolumune
Onlarca resim video uploadladım
Millet gulmekten yerlere işedi
Ben koştum repler peşimden geldi.
10 olan repim biranda 30 olmuş
Hayata 30 lu replerden bakmakta varmış.

Yeni resimler videolar attım
Ama artık kimse yorum bile yapmıyordu
Modlar bunlar verildi buraya uygun değil diyor
LOcked yazıyorlardı
Kırıldı kalbim kustum herkese
işte topic acmamamın nedeni
Cekildim koşeme
Arık izliyorum forumu
İşte size bi userin forumtr ve rep icin yorumu bu.....
__________________