Bayağı asosyaldim.
İnsanlarla tanışıp pek ortama girmedim. Şimdi de istesem de tanımadığım icin yine giremiyorum.
Yani onceden tanışmadığım icin şimdi de tanışamıyorum. Nasıl kırılır bu zincir?