Bayağı asosyaldim.
İnsanlarla tanışıp pek ortama girmedim. Şimdi de istesem de tanımadığım icin yine giremiyorum.
Yani onceden tanışmadığım icin şimdi de tanışamıyorum. Nasıl kırılır bu zincir?
İnsanları tanımadığım icin tanışamama paradoksu
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●4 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- İnsanları tanımadığım icin tanışamama paradoksu