Arkadaş sanki bu forum Microsoft ile anlaşmış gibi. Windows 8'e bir laf atıyoruz moderatorler Windows 8'den daha iyisi yok. Windows 7 oldu. Adam diğer windows surumlerindeki bir sorununu anlatıyor. En iyisi siz Windows 8'e gecin deniyor.
Anlamıyorum yani nedir bu Windows 8 aşkı ?
Niye diğer windows sistemlerini ovemiyoruz.
Bu sitenin sahibi Recep Baltaş mı ne soylerse o hemen sizde aynısını robot gibisiniz.
Herkesin farklı duşunceleri var. Ve Windows 8'i kotuleyenlere de biraz saygı duymalısınız.
Teşekkur ederim saygılarımla...
Neden Bu Forumda Windows 8'e Bir Laf Atınca Bir Sinirleniyorsunuz?
Geyik0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Geyik
- Neden Bu Forumda Windows 8'e Bir Laf Atınca Bir Sinirleniyorsunuz?