Merhaba arkadaşlar,
C# ile ffmpeg uzerinden video işlemleri yapıyorum.
İngilizce ve benzer dillerde sıkıntı olmuyor, yalnız Cin,Japon,Arap dillerinde cıktı alamıyorum bunun icin ne yapmam gerekiyor ?