Merhaba arkadaşlar,
C# ile ffmpeg uzerinden video işlemleri yapıyorum.
İngilizce ve benzer dillerde sıkıntı olmuyor, yalnız Cin,Japon,Arap dillerinde cıktı alamıyorum bunun icin ne yapmam gerekiyor ?
C# ve FFmpeg'te dil sorunu ?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●6 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- C# ve FFmpeg'te dil sorunu ?