Merhaba,
Kadıkoy'de bir bara başlayacağım arkadaşlar. Pek alkol ismi bilmiyorum arkadaşım calıştığı icin bana yardımcı olacak oğreneceğim. Daha once calışan var ise yorumlarınızı alayım nasıldır, cok yorucumudur, onerileriniz, olumsuz yonleri gibi..
Kolay gelsin.
Daha once Bar'da calışan oldu mu?
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●7 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- Daha once Bar'da calışan oldu mu?