4 senelik arkadaşlığımız sanırım bitiyor
Sohbet Muhabbet0 Mesaj
●5 Görüntüleme
- ReadBull.net
- ReadBull Hakkında
- Sohbet Muhabbet
- 4 senelik arkadaşlığımız sanırım bitiyor
-
16-11-2022, 00:48:00Bir F kişisi ve bir de E kişisi var. E uzun zamandır arkadaş grubumuzda ve F yeni geldi sayılır. E, F'den pek hoşlanmadığı icin farklı bir whatsapp grubu kurduk ve orada konuşuyorduk (E konuşmalara zaten pek gelmiyordu). Ve eski grupta neredeyse hic sohbet olmamaya başladı. E dun akşam bizim grubu oğrenmiş ve kendini haklı olarak dışlanmış hissedip gruptan cıktı. Gec olmadan ozur dilemek icin yazmalı mıyım yoksa bir kac gun sinirinin gecmesini mi beklemeliyim?