Bir F kişisi ve bir de E kişisi var. E uzun zamandır arkadaş grubumuzda ve F yeni geldi sayılır. E, F'den pek hoşlanmadığı icin farklı bir whatsapp grubu kurduk ve orada konuşuyorduk (E konuşmalara zaten pek gelmiyordu). Ve eski grupta neredeyse hic sohbet olmamaya başladı. E dun akşam bizim grubu oğrenmiş ve kendini haklı olarak dışlanmış hissedip gruptan cıktı. Gec olmadan ozur dilemek icin yazmalı mıyım yoksa bir kac gun sinirinin gecmesini mi beklemeliyim?