Lando Norris, perşembe gunku derecesinden birkac saniye daha hızlı gidemeyeceğini soylerken, Avustralya'da puan alabilmeyi umduğunu dile getirdi. Lando Norris testin ucuncu gununde, Melbourne'den once son kez MCL34'un direksiyonuna gecti ve gunu 84 turla tamamladı. 1:17.084'le ucuncu olan Norris, "Sabah iyiydi ve bazı kucuk ilerlemeler kaydettik. Kısa suruşler yaparak aracın farklı yakıt yuku ve lastiklere nasıl tepki verdiğini gormeye calıştık. Aracın dengesini geliştirmemize yardımcı olacak bazı uzun suruşler de yaptık." "Sızıntı kaynaklı ortaya cıkan bir sorun vardı. Takım ne olduğunu gormek istedi. Gun boyunca bizi yavaşlatan bazı sorunlar yaşadık ama cok ciddi değillerdi. Takım sorunların ne olduğunu biliyor. Umarım Avustralya oncesinde her şeyi cozebiliriz ve ilk yarışa sorunsuzca gittiğimizden emin olabiliriz. Takım hazırlıklarda her zaman iyi bir iş cıkarıyor." "Bugun gittiğimden daha hızlı gidebilirdim. Daha hızlı gidebileceğimizden hic şuphem yok. Yani birkac saniyeden bahsetmiyorum. Ama hem kendi acımdan, hem de arac acısından birkac ondalık var. Daha hızlı gidebiliriz, fakat birkac saniye daha hızlı gidemeyiz. Cunku potansiyelimizden uzakta değiliz." "Cok cok calışmalıyız. Bu sayede cok daha hızlı olabileceğiz. Yine de bulunduğumuz yere bakarsak iyi bir tur attık. C5'le ilk defa suruş yaptım ve doğrusu hic de kolay değil. Daha fazla deneyime ihtiyacım var. Bu sayede her şeyin nasıl calıştığını daha iyi bileceğim. Yani bugun yaptığımızdan daha fazlasını yapabiliriz." "Yavaş değiliz ama en hızlı araca sahip de değiliz. Gecen yıl on bolumde yer alan uc arac yine orada, ama orta grup cok yakın. Kimse yakıt yuklerini ya da birbirlerinin potansiyelini bilmiyor. Fakat kendi acımızdan pek cok şeyi biliyoruz. Hangi alanlarda calışmamız gerektiğinin farkındayız. Avustralya'dan once takım olarak calışabilirsek, bir takım olarak cok daha iyi bir pozisyonda olacağız. Yine de beklememiz gerekiyor. Bence burada iyi bir aracımız var, ama Avustralya farklı bir yer. Ayarları değiştirmeye ve farklı şeyler yapmaya karşı hazırlıklı olmalıyız." "İyi bir pozisyonumuz var. Kendimizi guvende hissediyoruz. Sezona başlamak icin iyi bir araca sahibiz. Her yarışta ve her sıralama turlarında ilk 10 icerisinde yer alabilmek icin pek cok şey uzerinde calışmamız gerekiyor. Bunu guvence altına almak icin yapılması gereken cok fazla iş var. Pist her ne kadar farklı olsa da ve bunun bizi olumlu veya olumsuz etkileyeceğini soylemek kolay olmasa da, Avustralya'da puan alabilmeyi umuyorum." "Puanlar icin mucadele etmek adına orta grupta iyi bir konumda olduğumuzu tahmin ediyoruz." Norris, MCL34'un surekli olarak geliştiğini soyledi. "Bir şey soylemesi zor. Her piste cıkışımızda derecemizi ve şartları geliştirdik. Tabii ki yarış farklı olabiliyor. Diğer takımlarla karşılaştırma yapmak istemiyorum. Ama bu pistte -her ne kadar Avustralya'dan farklı olsa bile- iyi bir temelimiz var ve iyi bir başlangıc noktasına sahip olduğumuz konusunda yeterli guven oluştu. Avustralya'da buna sahip olup olmayacağımızı bilmiyorum ama şu anda mutluyum. Başlangıc noktamızla karşılaştırırsak pek cok şey uzerinde calışmamız gerekti. Şimdi mutluyum. Kalan iki haftada da bol bol simulator calışması yapacağım." "Arac iyi gorunuyor. Tum yarışları bitireceğimizi soylemek istemiyorum cunku boyle bir soz veremem. Diğer herkes gibi problemler yaşadık. Ama hic kaza yapmadık. Bence iyi bir pozisyondayız. Gecen yıla gore zayıf olan bazı yerleri guclendirdik. Mukemmel değiliz, zayıflıklarımız var. Ama artık daha iyi bir aracımız var. Sorunlar yaşamıyoruz demiyorum, ama onları anlıyoruz. Arac gecen yıla gore değişikliklere daha iyi tepkiler veriyor." Avustralya'daki hedefi sorulduğunda Norris, "Yarışa gitmeye ve elimden geleni yapmaya hazırım. Ama aynı zamanda gelişmem gereken şeyler var. Avustralya cok farklı bir pist. İlk yarışta cok farklı bir cevre olacağını unutmamam gerekiyor. Daha fazla baskı var ama iyi olduğum şeyleri daha iyi hale getirmeli ve kotu olduğum şeyleri geliştirmeliyim. Şimdi geride kalan bu iki haftanın ardından kendimi hazır hissediyorum." yanıtını verdi. Gunluk Gazeteler
__________________