2009 Formula 1 sezonunda pilotlar yarış icerisinde her iki set lastiği kullanmalarını gerektiriyor. Bridgestone Singapur'a yumuşak ve super yumuşak hamurlu lastikleri getirdi ve takımlar super yumuşak lastikler uzun suruşlerde fazla dayanıklı olmadığı icin yumuşak lastikleri daha fazla kullanmayı tercih ettiler. Force India surucusu Vitantonio Liuzzi dışında tum pilotlar yarışa yumuşak lastiklerle başlarken Liuzzi super yumuşak lastikler ile başlamayı tercih etti. Lastik Stratejileri şu şekilde: Takım Pitlere gore Lastik Turleri Ferrari Giancarlo Fisichella Soft Soft Super Soft Kimi Raikkonen Soft Soft Super Soft McLaren Lewis Hamilton Soft Soft Super Soft Heikki Kovalainen Soft Soft Super Soft BMW Sauber Robert Kubica Soft Soft Super Soft Nick Heidfeld Soft Renault Fernando Alonso Soft Soft Super Soft Romain Grosjean Soft Toyota Jarno Trulli Soft Soft Super Soft Timo Glock Soft Soft Super Soft Scuderia Toro Rosso Jaime Alguersuari Soft Soft Super Soft Sebastien Buemi Soft Super Soft Super Soft Soft Red Bull Racing Mark Webber Soft Soft Super Soft Sebastian Vettel Soft Soft Super Soft Super Soft Williams Nico Rosberg Soft Soft Soft Super Soft Kazuki Nakajima Soft Soft Super Soft Force India Adrian Sutil Soft Soft Vitantonio Liuzzi Super Soft Super Soft Soft Brawn Jenson Button Soft Soft Super Soft Rubens Barrichello Soft Soft Super Soft *Soft: Yumuşak *Super soft: Super yumuşak TRF1.NET
__________________