Gazetecilere gore Robert Kubica'nın F1'de kalma şansı neredeyse hic yok. Robert Kubica, Williams FW42 Robert Kubica, Williams FW42 Robert Kubica, Williams FW42 Robert Kubica, Williams Racing basın toplantısında Robert Kubica, Williams FW42 Robert Kubica, Williams FW42 Robert Kubica, Williams FW42 Gecirdiği ralli kazası sonrası sekiz yıl boyunca F1'den uzak kalan Robert Kubica, bu donemde ceşitli rallilere katıldı ancak tam zamanlı olarak pist ustu yarışlarında mucadele etmedi. Geride kalan sekiz yıllık surecte araclar cok değişti ve Kubica, ozellikle yeni lastiklere uyum sağlamakta zorlanıyor. Şimdiye kadarki tum sıralama turlarında George Russell'ın gerisinde kalan Kubica hakkında konuşan Blick gazetesinin kıdemli gazetecisi Roger Benoit, "Kubica'nın 2020'de takımda kalma şansı sadece %15. George Russell, Williams'ta acık şekilde daha hızlı olan adam." derken, yerine babasının maddi desteğiyle Nicholas Latifi'nin gececeğini iddia etti. Corriere della Sera'dan Giorgio Terruzzi de aynı fikirde. Hatta Terruzzi, Antonio Giovinazzi'nin de koltuğunu kaybedeceğini duşunuyor. "Bu cocuklara sempati duyuyorum ve o yuzden ikisi hakkında yazıyorum. Her şeyden once durumlarını anlamak hic de kolay değil. Her ikisinin de karşı karşıya oldukları zor takım arkadaşları var ve aynı zamanda aldıkları destek de bir problem. " "Kubica, Williams'ta ucuncu sınır bir aracta, ikinci sınıf ekipmanlar kullanıyor. Onun Formula 1'de kalma konusunda sorun yaşamasından korkuyorum. Umarım yanılırım cunku Kubica gibi pilotlar o kadar da sık ortaya cıkmazlar." Diğer tarafta Williams'a gore Kubica lastik problemiyle boğuşuyor. Dave Robson, "Goerge ile farkın lastiklerden kaynaklandığını duşunuyorum. Mucadeleye iki aracla cıkıyorsunuz. Robert'ın sorunlarının neyle alakalı oluğunu ve gelişip gelişemeyeceğini anlamak icin iki haftamız var. Belki de lastiklerden maksimumu elde etmeyi oğrenmesi gerekiyor. Elbette Pirelli lastikleri Bridgestone ve Michelin'den cok farklı. Kotu değiller, daha farklılar. Onları farklı şekilde calıştırmalısınız ve onları anlamak hic de kolay değil." dedi. George Russell, GP3 ve F2'de Pirelli lastikleriyle yarıştı ve aynı zamanda Racing Point ve Mercedes'le cok sayıda test suruşu yaptı. Bu da adaptasyonunu arttırıyor. İnternet Haber
__________________