DTM, Britanya ayağını 2020'de Brands Hatch'ten Silverstone'a taşıyabilir. Silverstone goruşmeleri, DTM’in 2020’de Misano yerine Monza ile anlaştığının doğrulanmasından sonra geldi. Misano gibi, Brands Hatch de takvimde zorlu bir başlangıc yaptı, ancak 2019'da buyuk bir gelişim kaydetti. Etkinliği pazarlamaya yonelik bir yaklaşım değişikliği ve 2019 icin W Series'in de pistte duzenlenmesi buna katkıda bulundu. DTM patronu Gerhard Berger, bu yılki Brands Hatch yarışında yaptığı acıklamada, DTM'in pistlerde daha guclu bir varlık kazanması icin surpriz bir Silverstone yaklaşımı olabileceğini soylemişti. Bir ITR sozcusu, "DTM yarış takviminin oluşturulması soz konusu olduğunda ITR her zaman alternatifleri ve secenekleri goz onunde bulundurmalı. Onumuzdeki sene Britanya kadar onemli bir pazarda yarışmak istediğimizi soylemeye gerek yok." dedi. Şu anda DTM'in Silverstone'da yarışması konusunda ozellikle seri ile pist arasındaki finansal anlaşmanın yanı sıra potansiyel izleyici sayısı konusunda engeller olduğu biliniyor. DTM, bu sene Brands Hatch yarışındaki izleyici sayısını 2018'e gore ikiye katladı. DTM, Silverstone'da 1996'dan beri yarışmadı. Bu pistteki son yarış hafta sonunda galibiyete ulaşan isimler Klaus Ludwig (Opel) ve Gabriele Tarquini (Alfa Romeo) olmuştu. İnternet Haber
__________________