Otelinizde muşterilerinizin hafızasına kazınacak ozgun yontemler geliştirebilirsiniz. Muşterilerinizin hem kendileri icin hem de cevrelerine onerebilmek icin ilk akla gelenlerden olacaksınız.
Otelinizin deneyimini geliştirmek icin en hızlı ve ucuz yol; yeni moda cihazlara yatırım yapmak, baştan sona otel mobilyalarını yenilemek veya daha fazla personel calıştırmak değildir.
Muşterilerinizi konaklamasında memnun etmenin gercek anahtarı, kişisel muşteri servisinizle sağlayacağınız ozgun hizmetlerinizle onları evde hissettirmektir. İşte size birkac basit oneri:
UCUŞU GECİKEN MİSAFİRİ UPGRADE EDİN
Ucuş gecikmeleri her zamankinden daha sık gorunmektedir. Gunun her dakikasında binlerce ucuş gercekleşiyor. Misafirlerinizin eksik, huysuz ve sinirli bir şekilde gelmelerine artık sık sık rastlanıyor. Neden onlara ucretsiz yukseltme verilmesin?
Birini upgrade etme maliyeti kesinlikle minimaldir. Sureci doğru yoneterek, mutlu ve tesisiniz tekrar tercih eden bir muşteriye sahip olursunuz. Dahası, bu muşteri otelinizle ilgili cevresine olumlu değerlendirmelerde bulunur, TripAdvisor gibi değerlendirme sitelerinde otelinizle ilgili fantastik yorumlar yazar. Kısacası upgrade edilen muşteri, sizin icin aynı zamanda bir pazarlama elcisi olur.
ODAYA, EL YAZISIYLA “HOŞGELDİN” NOTU BIRAKIN
Nereye giderseniz gidin, kurumsal, kuru ve kişiliksiz hale gelen bir dunyada muşterilerinize el yazısıyla yazdığınız bir karşılama notu, insanların takdir edeceği sıcak, insani bir dokunuştur. Yazınız, edebi bir eser veya ozellikle esprili olmak zorunda değil.
Eğer yapabilirseniz ozel bir karşılama notu yazmayı dene. Orneğin, konuklar bir yıldonumu ya da herhangi bir kutlama icin kalıyorsa, bunu değerlendirin. Eğer birinin doğum gunu olduğunu fark ederseniz, bir surpriz olarak odaya ekstra bir şeyler bırakın.
OTELİNİZE YEREL UNSURLAR EKLEYİN
Misafirler otele geldiğinde, onlar, başka herhangi bir yerde de bulabilecekleri bir karbon kopya istemezler. Odalarında sadece birkac saat geciren iş seyahatindeki muşteriler icin bile yerel dokunuşlar takdir toplar, cabalarınız karşılıksız kalmaz.
Orneğin, muşterilerinizi en iyi yerel şarapla karşılayabilirsiniz. Tatilciler icin en iyi yerel noktaların işaretli olduğu ozel turist rehberleri oluşturun. Dekor, yerel bir sanatcının dokunuşlarıyla eşsiz hale gelebilir. Kucuk değişiklikler, buyuk zincir otel yoneticisi olsanız bile, muhteşem bir etki yapabilir.
BİRAZ DAHA İLERİ GİDİN
Muşteriler her zaman kendileri icin harcanan ek bir cabadan hoşnut olur. Eğer cocukları olan muşterilerinizin biraz sıkıldığını fark ederseniz. Onlara ailece oynayabilecekleri bir oyun konsolu sistemi veya kurulu bir masa oyunu sunabilirsiniz. Muşteriniz kahvaltı saatini kacırdığında ona bir istisna uygulayın ve atıştırmalık bir şeyler verin. Calıştırdığınız personel, muşterilerinizle yakndan ilgilenen ve onlara goz kulak olan kimselerden oluşmalı. Sonrasında muşterilerinize kişisel hizmet sunmak daha kolay olacaktır.
Ekstra cabanızın size tek bir dolar maliyeti olmasa bile, insanlar onlar icin harcadığınız ek cabayı takdir edeceklerdir. Bu da, insanların hafızasında yer edecektir. Tum bu yontemlerin uygulaması son derece kolaydır ve cuzdanınızı hafifletmez. Sadece muşterilerin deneyimlerini iyileştirebilmek icin otelinizi nasıl kişiselleştirebileceğinize odaklanmaya başlayın. Alışkanlıklarınızın dışına cıkın ve her defasında yeni bir şeyler deneyin. Hayal gucunuzu kullanın!
KAYNAK
__________________
Otelinizin muşteri hizmetlerini kişiselleştirmenin 4 basit yolu
Turizm ve Tatil0 Mesaj
●26 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Kültür & Yaşam & Danışman
- Hayatın İçinden
- Turizm ve Tatil
- Otelinizin muşteri hizmetlerini kişiselleştirmenin 4 basit yolu