British Airways'den şikayetci olan yolcu sesini geniş kitlelere duyurmak icin twitter'dan "promoted tweet" (twitter reklamı) satın aldı.


Hasan Syed isimli bir yolcu British Airway'in muşteri hizmetlerine olan kızgınlığını "promoted tweet" satın alarak attığı tweet ile ifade etti. Hasan Syed, babasına ait valizin British Airways ile yaptığı yolculuk esnasında kaybolması uzerine şikayetini twitter uzerinden dile getirdi.

Promoted tweet'in normal tweetten farkı hedef kitleye ulaşmak icin reklam veren tarafından belli bir para karşılığında satın alınıyor olması. Genelde markalar tarafından satın alanınan twitter reklamının, bir kullanıcı şikayeti amacıyla satın alınmış olması alışılmış bir durum değil.

"Btitish Airways ile ucmayın. Muşteri hizmetleri korkunc"

Promoted tweet satın alarak sesini duyuran Syed attığı twette ise , "Btitish Airways ile ucmayın. Muşteri hizmetleri korkunc" sozlerini kaydetti.

Bu tweet'i İngiliz ve ABD pazarında satın aldığını soyleyen Syed, bu işlemin ona kaca mal olduğunu bilgisini vermiyor.

JetBlue Airways'in CEO'su Marty St.George, konuya ilişkin attığı tweette;" İlginc, memnuniyetsiz bir muşteri reklam tweet'i satın alıp, firmayla ilgili şikayetini dile getiriyor. İşte bu yeni bir trend" sozlerine yer verdi.

Kaynak

__________________