Group Office Sistemi Nedir? Ozellikleri Nedir?
Web Tabanlı Uygulamalar - Aplikasyonlar0 Mesaj
●77 Görüntüleme
- ReadBull.net
- Programlama ve Yazılım
- Web Tabanlı Uygulamalar - Aplikasyonlar
- Group Office Sistemi Nedir? Ozellikleri Nedir?
-
08-10-2019, 08:28:52Group Office Sistemi Nedir? Ozellikleri Nedir? Group Office acık kaynaklı muşteri ilişkileri ve proje yonetimi uygulamasıdır. Group Office başlangıcta 2003 yılında piyasaya suruldu. Grup-Office, kurumsal bir CRM ve işbirliği aracıdır. Projeleri, takvimleri, dosyaları ve e-postayı meslektaşlarınız ve muşterilerinizle cevrimici paylaşın. Kullanımı kolay ve tamamen ozelleştirilebilir. Ozellikler: E-posta: Esnek e-posta modulu diğer tum modullere entegre olur. Postaları muşterilerinize ve projelerinize kolayca bağlayın. Takvim: Şirket ortamında, bir takvim kacırılamaz. Bu takvim, her turlu tekrarlanan etkinliği planlamanıza ve onlar icin anımsatıcılar ayarlamanıza olanak sağlar. Kullanımı kolay arayuz, bir etkinliği kacırmanıza asla izin vermez. Birden cok takvim ayarlamak ve bunları diğer kullanıcılarla paylaşmak kolaydır. Takvim, populer iCalendar standardının iceri ve dışarı aktarılmasını destekler. Bu, Grup Ofisi takvimini, iCalendar protokolunu destekleyen başka bir takvim yazılımıyla senkronize etmeyi mumkun kılar. Dosya Paylaşımı: Dosya modulu, dosyalarınızı cevrimici ortamda saklamak ve iş arkadaşlarınızla veya muşterilerinizle isterseniz bunları paylaşmak icin kullanılır. Dosyaları kolayca yerel olarak duzenleyebilirsiniz; bunlar otomatik olarak cevrimici diskinize geri aktarılacaktır. Java yukleme programı ile kolayca dosya ve hatta klasorlerin tamamını yukleyebilirsiniz. Ayrıca metin belgeleri veya başka herhangi bir tur icin kurumsal şablonlar oluşturabilirsiniz. Adres defteri: Potansiyel muşterileriniz ve muşterilerinizle kolay iletişim kurun. Adres defteri, muşteriyle ilgili tum notları, e-postaları, dosyaları vb. İzler. Bilet sistemi ile onemli olayları size hatırlatır, boylece bir muşteriyi asla unutmazsınız. Gorevler: Gorevlerinizi cevrimici olarak organize edin ve kolayca cihazlarınızla senkronize edin! Notlar: Not ekleyin ve hassas veriler iceriyorsa bunları şifreleyin. Bultenler: Dahili posta ile kişiselleştirilmiş postaları muşterilerinize gonderin. Yardım Masası: Yardım masası veya bilet moduluyle muşterilerinizi destekleyebilirsiniz. Temsilci desteği kolayca cağrı yapar ve gecmişi takip eder. Destek biletleri e-posta, telefon veya kolay bir web formu ile oluşturulabilir. Zaman Takibi: Projelerinizde harcadığınız zamanı kolayca takip edin, zaman kayıtlarının raporlarını ve faturalarını oluşturun. Mobil Senkronizasyon: Ofisinizi yola cıkarken Group-Office senkronizasyon sunucusu ile alın. Group-Office randevuları, gorevleri ve kişileri neredeyse her mobil cihaz penceresi programı, Mac OS ve Linux ile senkronize edebilir. Projeler: Projeler modulu ile calışma saatlerini kolayca kaydedebilir ve bir projeyle ilgili tum bilgileri tek bir yerde saklayabilirsiniz. Bir projeye dosyaları, kişileri, e-postaları vb. Bağlayabilirsiniz. Belge duzenleme: Belgeleri doğrudan PC'nizden Group-Office aktarım aracısıyla duzenleyin veya tarayıcı duzenlemesi icin Google surucuye bağlanın. Ayrıca ThinkFree office ve Google Drive entegrasyonu sunuyoruz, boylece belgeleri tarayıcıda duzenleyebilirsiniz. Faturalandırma: Faturalandırma modulu ile teklif, sipariş ve fatura oluşturabilirsiniz. Belgeler basılabilir veya e-postayla PDF eki olarak gonderebilirsiniz. Masraflarınızı da girebilirsiniz. Rapor aracı ile gelir ve giderlerinizi kolayca gorebilirsiniz. İstediğiniz kadar kitap yaratabilir ve dilediğiniz gibi arayabilirsiniz. Belge Arama: Dosya arama modulu ile dosyaların iceriğini derinlemesine arayabilirsiniz. Bu modul, ozel alanlarla ve hızlı duzenleme bolmesiyle birlikte mukemmel E-Keşif cozumunu sunar. Resmi Web Sitesi __________________