Yerel internet aramalarının, mağazaların mobil aramalarını %50 oranla takip ettiği bir gercek. Ancak halen SEO 2019 Kriterleri dikkate alınmamakta ısrar ediliyor. İşletme sayfanızı guncellemediğiniz takdirde, elde edebileceğiniz potansiyel gelirlerin buyuk bir coğunluğunu elinizden kacıracaksınız. Bu nedenle de yeterli kriterleri sağlamanız gerekecektir.
Gecmişte SEO uygulamak adına gozunuzden kacırdığınız veya hicbir etkisinin olmayacağını duşunduğunuz 5 HATA!
SEO 2019 Kriterlerinde Servis Lokasyonlarını Geniş Tutmak
Restoranların ve bazı teknik firmaların, genel itibariyle yapmış oldukları ciddi bir hata olarak gelmektedir. Bazı işletme sahipleri, firmalarının geniş lokasyonda gorulmesinin itibar katacağını duşunmektedir. Fakat muşterilerle buluşmak konusunda yaratabilecek her turlu gecikme, işletme itibarını zedeleyerek olumsuz durumlara yol acacaktır. Bu nedenle de bolgenizdeki erişilebilirlik kapsamını iyi olcup bicmeniz gerekmektedir. İnsanlar, başarılı SEO 2019 Kriterleri konusunda yeterlilik kazandığınızda, varlığınızı es gecemeyecektirler.
Google İşletme Sayfası Talep Etmede Uşengeclik
Google My Business, yani Benim İşletmem yerel sıralamanızın yaklaşık olarak %15’inde etkin bir varlık gostermektedir. Bazı işletmeler, PİN bekleme mevzusu yuzunden uğraşmak konusunda cekince duymaktadırlar. Fakat yerel sıralamanızı yukseltebilmeniz ve muşterilerinizi etkileyebilmeniz icin bu sayfayı talep etmeniz, kesinlikle tabidir.
Kısacası elinizdeki fırsatı geri tepmeniz anlamına gelmektedir. Yerel sonuclar neticesinden, sitenizi ziyaret eden kullanıcılar, sizi siz olduğunuz icin ziyaret ettiklerinden gercek zamanlı arama sonuclarından dahi daha onemlidirler. Ustelik sayfanızı talep etmeye geciktiğiniz her dakika, trafiğiniz ve muşterileriniz benzer rakibinize kaymaktadır.
SEO 2019 Kriterleri icin Sosyal Medya Zaman Kaybı
Biraz dikkat cekmesi ve sosyal mesaj vermesi acısından başlık bu olsa da nitekim kabul etmeyenler cıkabilecektir. Ancak yerel sıralamalarda yukselmeniz icin sosyal mecraları bir bağımlı gibi kullanmanıza gerek bulunmayacaktır. Boyle bir yaklaşımda sadece zamanınızı ve kaynaklarınızı kaybedeceksiniz. Ozellikle işletme sahibiyseniz, sosyal medya yonetimi sağlayarak sadece gunun belirli vakitlerinde sosyal olarak aktifleşin.
Yeni Adresi Guncellememek
Bu gibi hatalar da yapılmıyor değil. İşletmeler kimi zaman başka işyerlerine transfer olmak zorunda kalabiliyorlar. Fakat kimi zaman bu değişiklikler web sayfalarına ya da Google İşletme Sayfalarına aktarılamayabiliyor. Sıralamalarınızı hem yerel hem de ulusal capta etkileyecek olan bu unsur 2019 SEO Kriterleri arasında da onemli bir konumda yer buluyor. Hem yayınlarınız hem sitenizin butunuyle tutarlı olmalısınız. Google bu kriterlere de onem vermektedir. Sitenizin, gercek bir işletmeyi yansıttığından emin olunuz. Doğru olmayan bilgilerinizin saptanması durumunda, guvenilirliğiniz her anlamda zedelenecektir.
Yerel İncelemeler ve Sorulardan Kacınmak
Webmasterlar bazı durumlarda yerel incelemeleri es gecmek isteyebilirler. Fakat endustrinizde yer alan buyuk domino taşı işletmelerden, kendiniz hakkında incelemeler almak uzere odaklanın. Mantığı bir anlamda yorum backlink almaya da benziyor. Arkadaşlarınızı ve muşterilerinizi 2019 SEO Kriterleri konusunda avantaj sağlamak uzere, yorum yapmalarına ve işletmenizi değerlendirmelerine teşvik edin. Ustelik rakiplerinizin bunu en başından yaptığından emin olabilirsiniz. İncelemeleriniz, yerel arama sonuclarında bir nebze de olsa one cıkmanızı sağlayacaktır.
Yerel Arama Sonuclarında SEO 2019 Kriterleri
Yerel arama sonuclarında, istediğiniz sıralamaları edinemediğiniz takdirde bu 5 ayrı noktayı iki kez kontrol ettiğinizden emin olun. Profesyonellerin dunyasında hata yapmaktan kacının. Hatalarınızı telafi edip 2019 SEO Kriterleri yeterliliklerini sağladığınızda, sıralamalarda ucuş yaşayabileceksiniz. Derlenmiştir.
__________________